ännu en dag..

Fast vi inte har gjort nått speciellt idag  så tycker jag dagarna bara springer iväg...
Theo, ozzy och jag har varit hemma själva typ hela dagen.. Thomas har varit nere i verkstan och hållt på med soffan och hjälpt pappa med lite saker..
Måste ju börja vänja oss att va själva.. Thomas börjar ju jobba igen på måndag.. 10-20 mån-fre.. så det blir långa dagar för oss... men vi får hitta på olika saker=)

Så idag har vi bara varit hemma och myst=)... varit ute och gått ganska långa promenader med ozzy... det är skönt att ut och gå lite=)

När Thomas kom hem åt vi pannkakor.. det var gott.. det var ett tag sen... Theo satt i sin stol hela tiden medans jag lagade mat... han satt o skratta o prata hela tiden, tyckte det var jätteintressant att laga mat..

efter vi hade ätit kom Rille förbi och drack lite kaffe... men det blev bara en kortis idag.. han skulle på skänningemarken..

Nu har Theo somnat för natten... vi ska nog kolla lite på film och kanske poppa lite popcorn och bara mysa=)


Theo ligger på ozzy...

Det är så roligt...=)

Dreggelpelle=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Världens sötaste och underbaraste unge;)

2008-08-08 @ 19:00:30
Postat av: Jennie

Tack!! Jag vet=)

2008-08-08 @ 22:09:52
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0