mmm... usch!

Idag så har Thomas varit nere hos pappa i verkstaden och jobbat på Theo´s soffa som han ska få i sitt rum=)
Kommer nog att bli jättefin=)
Jag och Theo har varit hos mamma typ hela dagen.. va och handla och lite så.. Theo vart jättearg i affären och bara skrek hahah... Pussunge=) Han fick leksaknycklar och en keps av mormor.. jättefint! tack så mycket=)

Sen har vi även varit och hälsat på thomas kusin som har kommit hit.. han bor annars i finland..  och är här och hälsar på! det var trevligt=) Och hans barn som blir Theo´s syssling. Fanny heter hon.. jättesöt=)

Ja just det så har jag pratat med den där j*vla hyresvärden idag oxå! helt puckad alltså! frågade honom om han hade nån som skulle flytta in här.. men då har han inte fått tag på han ÄN! så han skulle ringa han imorrn så då skulle jag ringa honom på kvällen nån gång och kolla vad han sa.. sen frågade jag även om besiktningpappren innan vi flytta hit.. men då sa han att det hade han i huvudet!! Vilken idiot!, så han har verkligen inget uppskrivet på hur lägenheten va innan vi flytta hit. så faan ta han om han klagar på nått.. men jag ska ringa till hyresgästförening imorrn och höra vad dom säger!
Men men vi får la se vad som händer imorrn!=)
Skönt att slippa han som hyresvärd iallafall!

Imorgon ska Theo få en spruta=(


Sitter och sover=) som den lilla prins han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0