Packar o packar

Jag tycker aldrig att det tar slut.. och det gör det verkligen inte heller... fyy så mycket skit man samlar på sig!
Nu har jag nästan tömt min garderob.. fyra säckar med kläder blev det hahaha... har även packat ner skor och jackor... usch så mycket grejjor=)... jag får passa på att packa medans lillplutten sover.. för annars när han är vaken vill ju han ha hela min uppmäksamhet och det får han ju med=)...

Prata med hyresvärden igår... han får reda på i början av september om den där killen ska ha lägenheten eller ej.. så hoppas han inte ska det för då kan vi ju försöka få i väg den här lägenheten fort som bara den.. för det blir ju en dubbelhyra nu=(...

Thomas va ju hos sjukgymnasten igår me... foten va överansträngd! så han va tvugnen att sluta med övningarna han gör.. och om det inte blir bättre om typ en och en halv vecka så ska han ringa ortopeden.. för skruvarna har kanske flyttat på sig!.. usch så jobbigt han har det! han har iallafall fått hämta ut ett par special skor som är anpassade för hans fötter.. hoppas det blir bättre med dom iallafall...

Idag har Theo badat! åhhh han tycker det är så himla kul! plaskar med fötterna i vattnet.. och han vill bara sitta på rumpan hela tiden... han blevlite arg när han va tvugnen att gå upp ur vattnet.. men han kan ju inte sitta där hela dagen och bli som ett russin =)
När han va naken och jag tog upp han från skötbordet så kissa han på  mig såklart!=) pussgurkan=)
nu sover lilla prinsen så gott..... när han vaknar ska han få lite mat, sen ska vi ta o gå en sväng med Ozzy!.

Nybadad!

Myser med handuken på skötbordet=)

Sover så mysigt i mammas säng=)

Thomas trött efter att han jobbat, och ont i foten=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0