Segt..

det var nu ett tag sen jag blogga, men det har inte hänt så mycket...
jobbat lite grann...SAKNAT theo som bara den=)
Packat och packat och åter packat! fyy va tråkigt det är alltså!det känns som man inte kommer nån vart!

Idag va mamma, theo o jag först på stan och beställde blommor.. sen åkte vi till mitt jobb.. skulle hämta ännu mer banankartonger...det går ju åt=)...

Sen åkte vi till min farmor, theo´s gammelfarmor och fika! det var trevligt, hon tyckte att Theo blivit såå stor... hon har inte sett han på en månad.. och han har verkligen vuxit! Han är stor nu min Prins...
Vi provade dopklänningen oxå... han kan ha den om man tar bort ett band som sitter på armen.. lilla tjockis... så det blir nog bra.. ska sätta i mörkblå band!

och ja just det.. solisten är klar nu till dopet.. det kommer att bli så fint!! =)

Ska kanske jobba på fredag , vet inte än.. dom skulle ringa nu i veckan.. så jag får se..!

Thomas ska till sjukgymnasten imorrn.. han har fått ont i foten igen=( stackarn!.. får se om han bli sjuksriven igen.. isfåfall så kommer jag att jobba lite mer.. men det ska nog funka det me=)

nu sover den sötaste kille i världen! han är ju så fiiiiin!!


Sååå underbar!!


Kommentarer
Postat av: Rille

haha vilken cooling :)

2008-08-20 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0