Ännu en hemma dag=)

Imorse hade han fått ännu mer koppor=( stackars lillpojken.. tycker så synd om honom.. men jag tror ju inte att det kliar, men det ser inte ut att va så skönt ju=( När jag tog tempen på honom imorse så hade han 38 grader och då märktes det på honom att han va hängig.. och sen mitt på dagen hade han 37,5.. så vi ska ta tempen nu innan han går o lägger sig får vi se vad den visr då.. fast det verkar inte på honom som att han skulle ha feber, men vi får väl se... Han har fått världens hosta me.. hostar hela tiden och är helt rosslig i halsen.. åhh plutten då=( allt på en gång!

Imorrn ska mamma va här en sväng och ta hand om sjuklingen, jag ska på julbord på jobbet=) ska bli kul!


Så fort kameran kommer fram ska han göra sig till.. hehe=)

Dom prickarna vid ögonen ser ut att göra jätteont..=(

Öppnade kalenderjulklappen imorse.. Bilnycklar fick han idag=)
Och ozzy ville gärna hjälpa till=)

Som sagt.. göra sig till.. hihi han är sååå mysig!

Leker med bilnycklarna=)

Det blir mest kort från att han sitter i soffan, men han typ inte va nån
annan stans om vi inte bär på honom=)


Kommentarer
Postat av: mormor

lille gubben va synd det är om dig.

kommer i morgon då ska du få glass.

2008-12-16 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0