Det var ju skit!

Igår kväll började jag känna mig jätte frusen.. sen genom svett, sen jättefrusen och så höll det på! tog tempen innan jag gick o la mig 38,3 grader! inte konstigt att jag frös och svettades i kapp=).. så har det hållt på hela natten.. usch alltså!
Men känner mig faktiskt bättre idag, men inte på topp...
Theo därimot är frisk.. lite hosta är det nu!
Igår fick han öppna en julklapp.. hehe.. tyckte det var jätteskoj! han fick öppna gå stolen vi köpt åt honom=) och va han kör med den då! överallt, o ska pilla på allt hehehe... nästan så han drar ner granen!  när jag säger aj aj åt honom så bara ler han åt mej! skitunge=)

Ska snart åka o fixa det sista inför morgondagen! sen blir det nog bara att ta det lugnt ikväll.. myskväll hela våran lilla familj=)


Testar för första gången=) spelar som bara den på sakerna som är på bordet=)

Thomas håller på att plocka ur diskmaskinen, o så klart skulle Theo hjälpa till=)

Så där ja!

Kommentarer
Postat av: rille

Duktig du är å hjälper pappa å diskar:)

2008-12-24 @ 00:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0