Hockey!

LHC vann me 6-5 idag.. en rolig match att titta på.... så mycket mål=)... rille, marie, timmy o marie kom hit och tittade på hockeyn... dom åkte här för en liten stund sen=)..
Annars idag har vi vart i mantorp.. skulle kolla den nya outlet butiken dom har öppnat.. va inte så jättemycket att ha men endel till killar fanns det ju.. sen gick vi in på citygross o handlade lite mat... faan pengarna bara försvinner när man handlar mat alltså.. så himla dyrt.. men men äta måste man ju=)
Sen va det bara att sätta sig i bilen hem mot linköping igen, för jag skulle ju till tandläkaren..=( Men det gick jättebra! hade inga hål!! han sa att jag hade jättefina tänder.. han sa att han inte såg ett spår av att jag dricker så mycket cola.. och det är ju bra...! sköter ju mina tänder galant! duktig!

Nee nu ska jag stoppa min lilla plutt i sängen! SES!

Kommer bilder imorrn!

Kommentarer
Postat av: Jennie

rättelse: det va rille,marie,timmy och sofie som va här..=)

2008-12-09 @ 15:01:44
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: rille

tja tack för senast

2008-12-11 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0