Mellandagsrean!

Vi lilla familjen åkte till Ikano idag på dan... Och det var ju kanske inte så smart gjort... hur MYCKET folk som helst alltså! Visst ju att det skulle va mycket folk men inte så här.. va inne i lite affärer och jag hittade en tröja jag ville ha, men stå i dom köerna.. nej tack! så det blev ingen tröja tyvärr.. tänkte att vi kanske skulle åka i helgen, men det kommer säkert att va mycket folk då me, men kanske inte så mycket som idag.. men lite fick vi handlat idag ändå.. thomas köpte ett spel till sitt PS3.. och jag hittade en vinterjacka som jag inhandlade för halva priset=) Har ju ingen vinterjacka så det var ju verkligen behövligt..! Inget till Theo blev det idag=(.. tråkigt.. får skylla på allt folk.. hehe.. men han har ju fått MASSOR i julklapp..

Hockey  va det ju ikväll me=) LHC vann! Theo hade på sig sin fina tröja som han fick i julklapp och sin LHC halsduk! Åhh han är ju så underbart fin alltså!
Nu sover lillplutten och jag tänkte att jag skulle gå o lägga mig med efter Djävulen bär Prada..

God natt!!


Vårat egna lilla LHC troll i pyjamasbyxor=)

Gullunge=)♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Världens sötaste LHC:re

2008-12-26 @ 23:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0