75 års kalas!

Idag har vi varit på kanalkrogen och ätit mat=) farmor fyller 75 år!! Grattis!
Maten va jättegod.. jag åt ´nått med fläskfilé och oxfilé och stor klyftpotatis=) till efterrätt blev det vaniljglass med jordgubbar..
Theo va jättesnäll hela tiden... va inte ledsen nånting utan låg snällt i sin vagn och tittade och sov vartannat..=) Sååå snäll såå! Av oss fick farmor en förstoring på Theo=) och hon fick även biljetter till julkonserten i konsert och kongress av mamma, pappa, min farbror och sylvia=)

Igår va vi ute med emelie, denny, leia och mattias och åt på BAR BQ.. det var gott det med men det var små portioner..=) Theo va lika duktig då men han sov ju hela tiden hihi.. sedan åkte vi hem till oss och spelade uno=) Thomas och denny tog nåra öl, och jag och emelie höll oss till cola som vanligt=)

imorrn ska vi kanske åka och kolla efter en vinkyl/ölkyl.. nån som rymmer typ 12 burkar.. se om vi hittar nån till bra pris...  ska nog oxå kolla på nåra tapeter=)

Thomas,farafar,farmor,dolle andreas timmy, pappa, sylvia och mamma

jag och Theo.. (fick en egen bild=)..)

Igår när vi spelade uno=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0