Bilturen till möbelaffären=)

Idag tog vi en lite sväng till ulvåsa möbler.. thomas vill ju att vi ska köpa ny soffa.. en biosoffa=)... när vi kom dit så fanns det exakt en sån han är ute efter.. men den är ju ganska dyr så han får lugna sig lite.. så mycket pengar växer ju inte på träd!! jag hittade en annan som va sååå snygg! den vill jag ha.. men thomas har ställt in sig på biosoffa så jag vet inte=(...
så vi åkte vidare till Mantorp möbler.. men där va det bara skit=) inget som föll oss i smaken..
så istället åkte vi till ikano och handla en skjorta till Theo.. som han ska ha på sig när vi ska och äta på kanalkrogen på söndag.. för min farmor fyller 75år! han ska även ha på sig det imorrn när hans lilla kusin Leia fyller 1 år =)

Sen när jag kom hem fick man inte va på bra humör länge.. utan jag ringde till hyresvärden... åhhh vilken idiot han är!! jag frågade om han hade pratat med den kille som ville ha våran lägenhet. men det hade han inte för att den kille hade åkt iväg på semester igen!!!!! så jag frågade om den kille ville ha lägenheten, om han skulle säga att det var inflyttning från 1/9.. men då sa han att berodde på om det passade den killen att flytta då!!!alltså han är verkligen sjuk i huvudet alltså!! flytta aldrig till SKS fastigheter!!! men om han ska jävlas med mejså ska han nog få se att jag kommer jävlas tillbaka!


Såå söt han kommer att bli=)

Sötnos=)

Den här soffan vill Thomas ha.. fin är den ju=)

Jag vill ha den här fast i svart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0