Hmmm...=)

Ja idag så på förmiddagen åkte vi till farmor för jag ville testa dopklänningen som Theo ska ha.. han får inte bli så mycket mulligare.. för då kan han inte ha den=) Lillprinsen då=)
hos farmor fick vi fika... både bullar och tårta=) mums...

Efter det åkte vi hem.. tvätta.. usch.. samtidigt så började jag packa lite grejjer.. fyy va tråkigt det är.. packade ihop 5 banan kartoger.. så lite fick vi bort.. fast nu känns det som att man bor i en kartong istället=)

Thomas föräldrar ska komma hit imorrn och äta lite lunch=).. vi frågade om det var nått speciellt som dom ville ha.. då sa dom på skojj..:" smörgåstårta blir bra"=)  så nu jäklar har jag gjort smörgåstårta hihihihi..utan att dom vet det.... nu får dom det iallafall=))
vi åkte till jobbet för att handla lite, träffade Wirre.. det var inte igår=)  blir ju inte så lätt.. dom jobbar och vi sitter här.. hahaha... nej vars.. tar nog en fika snart=)
När jag skulle betala satt Jessika i kassan... hon har förlovat sig..  grattis! Såg det i tidningen imorse!
Längtar faktiskt tillbaka lite till jobbet=)... får nog ta och hoppa in o jobba lite extra snart=)

Imorrn blir det nog att åka ner till husvagnen efter att Kinna o Jemma vart här.. stannar nog till fredag om vädret är bra=)


Theo ute o går=) i luften=)

Pappa och Theo mitt i packandet...

Tar en middagslur i mammas och pappas säng=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fiiin tröja han har, samma som kusin Leia, fast hon har ju rosa såklart.. mammor me samma smak tror ja bestämt ;)



Men Tomas måste ju lära sig att de dröjer innan Theo går, han behöver inte träna ännu Tomas!! ;) asgarv

2008-07-23 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0