Idiot!!!!

faan va arg jag blir!! prata med vår hyre svärd idag... vi hade ju ett par som ville ta över lägenheten, men då duger inte dom åt honom.. han säger att han har en annan kille som kanske vill ha lägenheten men han är på semester och han får inte tag på han.. så jag ringde hyresvärden för jag såg att den där kille hade kommit hem, men då säger han att han inte vill ringa på en söndag o störa honom.. och sen säger han att den killen ska få EN månad på sig att bestämma sig!! fyy faan! då kommer vi isåfall åk på dubbla hyror i en månad.. 15.000:- blir hyran i semptember isåfall!! han är helt puckad den här hyresvärden för han sa ju till oss att hjälpa till att leta efter nån som kunde flytta in eftersom att det bara va 2 månader tills vi behöver flytta!IDIOT! och vi ska ju liksom skriva kontrakt på nya lägenheten på tisdag, så frågan är hur det blir nu!! bara för att vi har hittat en lägenhet som vi äntligen vill ha så blir det strul!


här kommer lite fina saker som jag har beställt!! (nått positivt iallafall)


Theo i sin fina piké tröja..


sååå fina..!

Prins Theo så klart!!

Thomas fina tatuering på underarmen=)

Kommentarer
Postat av: sofia

ååå fy faaaan va surt.. Vilekt jäkla pucko.. =)

2008-07-13 @ 20:59:05
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0