Tripp till Vadstena..

På förmiddagen idag åkte vi först till mitt jobb, skulle lämna in några pappaer.. det var kul att se arbetskamraterna igen=) saknar att jobba ibland faktiskt.. fast jag har det ju ännu bättre hemma med min prins=)
Efter det blev det ett snabbt stopp hos Thomas farmor och farfar.. lämnade generationskortet som dom gjort.. 4 generationer, jättefint!

När vi kom hem igen ringde jag hyresgästföreningen.. för att kolla lite hur det kommer att bli och så.. dom sa att jag skulle fixa papper på uppsägningen och papper på hur besiktningen va innan vio flytta in.. för vi har inte fått sett nåra papper... så jag ringde hyresvärden och då sa han att han skulle utomlands nu och at jag fick återkomma den 29/7.. såå ojj vad jag kommer att ringa kl. 08.00 den 29:e! men det är skönt att ha pratat med hyresgästföreningen iallafall.. dom sa att dom skulle hjälpa till så mkt dom kunde om det skulle bli problem.. så det är ju bra=)

Efter det kom rille och cissi... vi har pratat tidigare om att åka till Vadstena och spela äventyrsgolf... så vi åkte dit... hela bilresan ungefär va det ösregn.. så det såg ju inte så lovande ut.. men väl framme så blev det fint väder...
vi gick först och käka lite.. va jättehundriga.. såg sen att det var medeltidsmarknad, så vi tog en sväng in på den me.. och sen in till slottet=)
Golfen va verkligen jättekul! mycket roligare än vanlig minigolf=) det är värt att åka dit och prova=)

Cissi, Thomas,Theo och Rille efter maten..

Jag...=)

Vadstena slott..

På golfen...

Älsklingsprinsen i vagnen.. med förstor keps=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0