Ute en sväng...

Va ute och tog ett par öl igår med Johanna,Emma,Emelie,Cissi,Sussi... jättetrevligt=) Vi skulle bara träffas och ta EN öl men jag kom hem kl.02.00 hahaha.. men kul va det! det var bara lite jobbigt att lämna Theo=( första gången så länge!... men han var ju hemma med Thomas.. så jag behöver ju inte vara orolig.. Theo har ju världens bästa pappa!

Idag har vi vart och skrivit kontrakt på nya lägenheten!! jippi!! äntligen! så nu måste jag bara få tag på idiot hyresvärden och se om han har pratat med han som ville flytta hit... hoppas kan man ju alltid göra!

På uteserveringen.. blåser som bara den!

Johanna och jag på 55:an

Johanna på dansgolvet=)

 I look just like daddy..=)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sååå söt, gud så lik tomas han e på den bilden :)

2008-07-15 @ 20:41:13
Postat av: Emelie

Heej igen, du måste maila mig de där kortet, han e såå söt där, vill äta upp honom :)

2008-07-16 @ 10:59:57
Postat av: Jennie

det ska jag göra =)

2008-07-16 @ 15:27:28
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0