6 MÅNADER!

Idag är lillaprinsen hela 6 månader! fyy så fort det går... tycker inte det va längesen man va uppe på förlossningen
och födde fram denna underbara kille!
Men det är ABSOLUT dom 6 bästa månaderna i mitt liv!!

Annars idag har jag städat lägenheten.. dammat,damsugit,moppatgolv, tvättat,bäddat rent i sängen,  jaa typ allt!  jätteskönt när det är klart..! Theo sov 2 timmar på förmiddagen.. det är då jag hinner med allt... annars så vill ju han ha min uppmärksamhet=).. och det är klart han ska ha...
fast inte lika roligt sen när man ska ut i det här vädret med barnvagnen.. och sen när man kommer in.. Ozzy är dyngsur och barnvagnen är skitig på hjulen.. det var den städningen det! men men så är det ju!

Sen kom Rille och Marie hit en sväng.. jag lagade lite tacopaj som vi käkade när thomas slutat.. Tacopaj,sallad och vitlöksbröd..muuums! Sen tog vi en fika.. Theo satt i Thomas knä och myste lite... efter ett tag såg man att han tog i.. och bajsade ner hela sina byxor.. plus thomas arbetsbrallor!! hehe och han har bara ett par sånna=)... men vilken tur att vi har tvättmaskin=) så det var ju bara att ta av theo blöjan torka av han lite och stoppa ner han i badkaret! fast det hade ju inte han nått imot direkt.. bada yeees!!

Nu sover lillfisen tills imorrn.. då är han ju 6 månader och 1 dag hihihi!!

En nyfödd liten prins.. för 6 månader sen!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tänk vad tiden går fort.. Saknar er!

2008-11-05 @ 23:21:24
Postat av: Farmor

Vad gör man inte för att pappa ska va ren o snygg när han ska till jobbet hahahahaha / Farmor

2008-11-06 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0