Lite olika saker idag=)

Theo vaknade kl.9 imorse... gick upp och gjorde iordning lite gröt.. men när han skulle äta så totalvägrade han att äta gröten.. bara skrek rätt ut hela tiden.. så jag gjorde iordning en flaska välling istället.. och då gick det hur bra som helst att äta=)..
mamma kom och hämtade oss strax efter halv elva... vi åkte ut till lilla aska kyrkosgård och la lite blommor och tände ljus på min mormor och morfars grav.. och så fick dom ju "träffa" sitt barnbarnsbarn..=)
Sen åkte vi hem till timmy och strök och hängde upp gardiner... dammsuga lite grann... deras katt va där nu me.. har aldrig sett den förrut.. va jättesöt...

När vi kom hem så la jag i en tvättmaskin... Theo blev trött och somna i min famn,.. och såklart så somna jag ju me...  Tänkte ju städa men icke=) Thomas slutade tidigare idag.. va och tog bort sygnen idag.. hoppas att foten bli bra snart... efter det åkte han ner till pappas verkstad och bytte till vinter däck på bilen... det behövs ju verkligen nu i vintervädret..

Nu sitter vi hela familjen och myser i soffan=)

Hemma hos timmy...
Såå liten han är i sofan=)

Prinsen sitter själv i soffan=)

Äter nudlar med grönsaker med hela ansiktet... muums!

Skulle ta en fin familjebild.. men jag vet inte riktigt vad Theo styr med.. hihi=)

Hehe alla ser jättetrötta ut ju..

Myyyyyys!!!

Kommentarer
Postat av: rille

tjo de va en nice familj asså men lilleman e mitten ser goast ut :)

2008-11-04 @ 21:39:42
Postat av: Sofia

ååå så go han är.. Hoppas att allt är toppen med er.. kram på er

2008-11-05 @ 08:46:03
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0