Nya golv=)

yess!! dom kom idag vid 10.. och när jag kom hem vid 12.30 så va golven klara!! hur fint som helst blev det=) jättenöjda är vi! Men det värsta va när vi kom hem, det lukta ju svinstarkt! usch alltså.. så jag fick migrän=(.. bläää... men som tur i oturen så tog jag en migräntablett och gick o la mig bredvis theo som låg och sov. och sen sov vi i två och en halv timma! jätteskönt.. sen va migränen borta! det var verkligen tur att theo va så trött att han sov så länge.. annars vet jag inte vad jag hade gjort... när jag får migrän blir jag som en zombie! helt borta.. vill inte höra nått ljud.. vill bara ligga i sängen i ett kolsvart rum utan att nått stör mig.. men det är ju inte så lätt när man har barn.. men theo va ju så snäll mot mig idag=) tack plutten=)!!

sen kom timmy,rille och marie hit o kolla på matchen.. skitmatch va det!! usch.. LHC förlora med 4-1!!  jag gjorde lite taco som vi alla åt.. gött! sen tog vi en liten fika med kaffe (o cola för min del) och kalla kyssar=)...

Imorrn ska jag troligtvis se om jag hittar nått att ha på mig på kvällen.. hoppas hoppas=).. sen ska vi va hos johanna vid 19.. och sen ska vi till ming palace o käka lite... vi blev inte så många men det blir nog kul iallafall=)


Så här blev golvet i köket=)

O hallen=)

O lillfisen ute i vagnen=)

Kommentarer
Postat av: Rille

tjo golven vart bra!!

2008-11-27 @ 23:53:17
Postat av: Sofia

Det vart skit snyggt...

2008-11-28 @ 10:55:14
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Martina

Golvet i hallen va super snyggt! Det gillade jag:)

2008-11-28 @ 11:03:54
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0