öppna förskolan..

gick till öppna förskolan vid 10 idag.. har ju sagt att jag ska dit på onsdagar sen vi flytta hit, men det har ju inte riktigt blivit av.. har ju vart så mycket annat.. men men idag kom vi iallafall dit.. och det var jättekul! sofia och tuwa var där och sen en kompis till sofia, sofia och hennes son ellioth.. jättetrevligt.. satt först i ett rum där alla barnen lekte och hade kul... theo tyckte mest det var intressant att titta på alla barn=)... sen gick vi in i ett annat rum och sjöng sånger=)... theo va ju lite trött.. han brukar ju sova 10-12 annars... men han höll sig vaken=)... så vi kommer att gå nästa onsdag me=)...
sen när vi skulle hem och jag lagt theo i vagnen så tog det bara nån minut så sov han! hehehe... trött liten kille=)..

Dom ringde från golvtjänst eller vad det hette... så dom kommer imorrn och lägger dom nya golven hihi!! hoppas det kommer att bli bra! men det tror jag!!
Så imorrn när dom är här ska vi gå till mamma och va där hemma.. känns bara som vi kommer att va ivägen om vi skulle va här hemma när dom håller på... och så kommer vi ju hem sen till nått jättefint=)..

Sen ska jag ringa o boka bord till på fredagkväll me... kommer nog att bli jättekul!!

Kommentarer
Postat av: Rille

haha hoppas du får de fint då:) och kul på freda....

2008-11-26 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0