Sexparty!

Mamma,inger och gunilla kom och hämtade oss vid halv 6.. åkte vidare och hämtade upp kinna och sen therese.. sen till sexpartyt=).. va ganska trevligt faktiskt.. mycket lustiga saker det finns...det var ganska många som handlade nått efter.. fast inte jag o marie;)
åkte hem ganska tidigttyp redan halv 9.. så vi följde med hem till gunilla och arne en sväng! men jag hade sån förbannad jävla huvudvärk så vi gick hem redan vid 22 tror jag... usch alltså.. jag fattar inte varför jag måste ha den här jävla huvudvärken.. kan ju inte göra nånting roligt utan att jag ska ha huvudvärk som förstör hela kvällen!! :(.... så nu ska jag ju ut på fredag och träffa några av oss "gamla" tjejer och hoppas verkligen inte att jag kommer att ha ont i huvudet då eller migrän!!

idag annars tog vi och gick ut en sväng på förmiddagen.. jätteskönt att va ute o gå.. vi stannade till hos mamma o pappa... och där blev vi kvar hela dagen typ.. för thomas hjälpte mamma att sätta upp julbelysning på hela framsidan av huset! blev jättefint!

Kommer lite bilder från sexpartyt=)

Nån lustig sak för killar=)


therese leker lite...



Har fler bilder, men det är ju ingen som vil att jag ska lägga ut bilder som dom själva är med på tyvärr....=(



Kommentarer
Postat av: rille

ok kul att ni hade kul!! ja å thomas hade de rätt gött med:)

2008-11-23 @ 22:58:28
Postat av: Marie

Gud vad kul vi hade de:).... Fans massor av roliga konstiga saker.... jag hade det skit kul å trevligt.. Puss

2008-11-24 @ 17:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0