Snöö!!

Guu va det snöa förut då...! och så klart va vi ute o gick då det snöa som mest=) fast det var ganska mysigt.. det kom massor men mjuk snö.. om ni förstår va jag menar? =) hahaha... Gick hem till mamma.. skulle lämna Ozzy där eftersom vi ska åka till simhallen imorrn plutten o jag o cissi=) kommer att bli hur kul som helst.. hoppas bara han gillar det=)
Sen efter badet ska vi hem till mamma o pappa, ska få lite mat där.. thomas ska jobba enda till 21.30 imorrn.. kommer verkligen att bli en lång dag för honom.. 10-21.30! fyy alltså!
Annars idag har jag tvättat, dammsugit och städat.... och lagat köttbullar=) dom blev fakttiskt ganska goda om jag får säga det själv=) Så idag blev det potatis,köttbullar och gräddsås... va tvugnen att ringa till pappa för att höra hur man gjorde såsen hahaha... men det blev ganska bra med, fast lite tjock.. men det var ju första gången jag gjorde den så den blir nog bättre nästa gång=)


Så här låg han och sov igår när vi skulle gå och lägga oss.. på knäna hihi!
Söööt!

Myyyys!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska bli skoj o åka till simhallen me er imorn, längtar:D

2008-11-19 @ 22:12:52
Postat av: Cissi

Ska bli skoj o åka dit me er imorn :D

2008-11-19 @ 22:17:47
Postat av: rille

snyggt håret blev tompa:) å hoppas ni får de kul imorgon:)

2008-11-19 @ 22:19:07
Postat av: rille

snyggt håret blev tompa:) å hoppas ni får de kul imorgon:)

2008-11-19 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0