Tröööööt!

Fyy va trött jag är idag... Theo vaknade 05.20.. så jag la över honom i våran säng och han fick nappen och såklatr trodde jag han skulle somna om som vanligt.. men den här lilla killen va jättepigg.. så vid strax innan halv 7 gick han och jag upp.. fixa lite gröt åt honom... sen somnade han om vid 7 igen.. skönt tänkte jag för thomas går ju inte upp förrän nio så då får jag ju 2 timmars sömn till... men såklart kunde jag ju inte somna direkt.. och kl va 7.20 sist jag kollade... sen vaknade jag vid 7.50 av att theo låg och tog i för att bajsa! åhh fyyy det var ju bara att gå upp o byta blöja.. men det var ju inget i blöjan!! åhh! så vi gick och la oss på soffan runt 8... och då när jag la honom på min mage så bajsade han!! plutten! så det var ju bara att gå upp igen och bytra blöja!!... sen la vi oss på soffan igen och då somnade vi till båda två.. men då va ju liksom kl 8.15 och thomas skulle upp 9.. så vid 9.20 vaknade vi av thomas!
Theo som brukar sova så duktigt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Han vet vad han ska göra för o hålla mamma vaken:)

2008-11-11 @ 15:58:18
Postat av: Rille

kul att ej få sova om natten :) bra theo att du vet vem som bestämmer

2008-11-11 @ 16:15:30
Postat av: Jennie

Jaa han vet nog allt va han ska göra=) Och jag gör ju allt han vill med såklart=)

2008-11-11 @ 19:29:19
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0