Varit hos Carro..

Pratade med Carro igår.. sa att vi skulle ses idag.. så Theo och jag åkte till henne strax efter 13... vi åkte vidare ut till torby... handlade lite och så tog vi systemet efter det...
Sen åkte vi hem till Carro en sväng och tog en fika... Theo fick lite mat.. Lasagne blev det idag.. och det är ju det han tycker bäst om=) Det var jättekul att träffa carro idag.. det ett bra tag sen vi sågs... vi åkte hem strax efter 16 och då ringde min telefon.. gissa vem det var? ;) jooo rille och marie.. dom skulle komma och kolla på hockeyn vid 19 men ville komma redan när jag kom hem.. och så klart gick ju det bra=)=)

Idag lagade jag lövbiff med örtsås och ris.. blev väldigt gott måste jag säga=) måste ju göra nått annorlunda och inte bara äta samma gamla vanliga hela tiden.. det är så svårt och komma på vad man ska äta tycker jag... är nog lite rädd för att prova nya recept fast det beror  nog mest på att det typ alltid är bönor och skit i! Alltid nått man inte tycker om=(
Sen gjorde jag även äppelsmulpaj.. det var mumsigt... Theo tyckte vaniljsåsen va jättegod=)

Theo säger mamma typ hela tiden nu=)

Nu är det dax att hoppa i säng!

Carro och Theo leker på golvet=)

Hihi!

Kommentarer
Postat av: rille

haha snyggt flygfoto på theo haha

2008-11-14 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0