Då va denna dagen här!

Operation för Thomas idag då... kl 09.00 fick han en tid han skulle va i motala... men så klart blev allting försenat så han opererades ca kl.11.00...allting gick jättebra! han kom hem vid 15.. när han steg ur bileb va han helt groggy hahaha... såg lite fuller ut..=).. Kinna o Jemma kom med upp på en fika.. sen körde jag hem dom.. Thomas börjar känna av smärta i foten... tabeletterna har väl gått ur kroppen... det är så tråkigt med dom tabletterna han har för att han har ingen matlust och så blir han illamående.. men men... han ska ju bara ha dom ett par dagar.. för han blev bara sjukskriven en vecka.. så hoppas att en vecka räcker för honom..., stygnen ska dom ta bort om två veckor.. ska bli kul o se hur foten ser ut under bandaget..

Theo o jag har inte gjort så mycket idag.. bara varit hemma o väntat på thomas... jag har haft ganska ont i huvudet idag.. vet inte om det beror på att jag har varit nervös för hur det skulle gå eller om dt har nått med att jag har ont i halsen.. men huvudvärken har iallafall gått över nu...
Imorse fick Theo ta ett bad med=).. han tycker ju det är sååå himla kul att bada.. det är knappt så han vill gå upp=) Min lilla älskling!

Mamma o pappa kom förbi med Ozzy och våran dator förrut.. Ozzy blev jätteglad när han kom hit.. har saknat honom när han har varit borta så länge=).. Datorn har funkat hela tiden medans dom har haft den hos sig undr natten så det måste vara fel på det trödlösabredbandet här hemma.. mn som tur va gick jag ett sms om att hämta ut det nya modemet.. så nu än sålänge har det funkat utmärkt=)..

Imorrn ska vi hem till Kinna... hon ska klippa mig=)


Badar=) va rolig han såg ut=)

Åhh sååå kul=)

Inte lika roligt att gå upp o torka sig=(

Thomas sover på soffan efter han har kommit hem..

Dom här skruvarna har han haft i foten... uhhh...

Kommentarer
Postat av: mormor

va go han är mormors gullunge

2008-10-21 @ 21:35:11
Postat av: Cissi

Lilla badnymfen, så goo:D

Dem där såg inte så skoj ut o ha haft i foten....

2008-10-21 @ 21:39:17
Postat av: Emelie

Han ser inte alltför pigg ut Thomas.. stackarn..

2008-10-22 @ 08:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0