Jahopp..

Idag gör vi inte speciellt mycket.. hehehe.. ganska skönt det med ibland... Theo vaknade runt 07.00 imorse.. försökte få han att somna om igen.. lyckades lite halvt.. han sov o vakna, gnällde lite.. men vi gick upp vid 08.30.. Då fick han lite gröt, som han tycke är jättegott=)... plutten va jättetrött så han somnade igen vid 9.30 på min mage.. o jag såklart slocknade med.. hahaha... och vi vaknade igen vid 11.40 hahahaha.... ibland är det faktiskt ganska skönt att kunna göra så med.. men fyy inte varje dag det går ju inte... måste ju städa o tvätta o plocka här oxå.. Idag är det ju så tråkigt väder med..

Men igår iallafall va ju vädret jättebra.. Theo o jag gick ut en sväng.. jätteskönt.. messade till sofia medans vi va ute och gick.. tänkte ju kolla om dom ville göra oss sällskap och kanske gå till lekparken... hon väntade på att en kompis skulle komma till henne, men sen skulle dom gå till lekparken så jag mötte upp dom där.. jättekul=)
Theo provade att gunga=) först tyckte han inte det var så kul.. men efter ett tag kom det ett litet leende=)

Nää nu ska jag göra köttbullar till kvällen..

Hihi va kuuuul...=)

Inte lika kul.. hehehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0