Kalas dax...

Idag har vi varit på kalas hos Theo´s kusiner.. deras pappa fyller år.. Grattis=) Fick jättegod mat.. potatisgratäng och kassler..=)Efter maten fick alla barnen varsin glass.. och Theo fick oxå en.. det var ju trots allt lördag hihi... Men han åt upp sin jättefort.. han tyckter ju det är så himla gott... så när hans var slut blev han jätteledsen.. stackars plutten hihihi...Och sen somnade han.. hehehe.. har inte alls sovit mycket idag..

Sen efter kalaset åkte vi hem en sväng.. det var ju hockey på Tv:n med=) men tyvärr förlorade ju LHC.. men men...

Efter det tog vi en sväng hem till Theo´s andra kusin Leia=)... och där blev vi kvar hela kvällen...  nae vi åkte hem efter Sing A Long=)...  jättetrevligt! vi tog det bara lugnt snackade och åt lite pizza=).. Tack för en trevlig kväll=) Theo va jättetrött typ hela kvällen men vägrade somna..  vill ju va med o se vad som händer hela tiden..  han är så nyfiken.. Men så klart somnade han typ en halvtimma innan vi skulle åka hem..  usch va tråkigt det är att väcka honom för att sätta på kläderna och hoppa in i bilen...  men så är det ju...
Så nu ligger han inne i sängen och pratar lite... han somnar nog snart.. han är ju helt slut!

Blir så jädra trött på det här trådlösa bredbandet.. det bara kopplar ur sig ibland!! åhh.. just när jag sitter här och skriver så funkar inget.. Thomas har förskt att få igång det i typ 40 min men det funkar inte! så nu fick jag stoppa i det mobila bredbandet.. men allt tar ju hundra gånger så lång tid! vi ringde bredbandsbolaget igår om det.. så dom skulle skicka ett nytt modem!! undra bara när det kommer... och så skulle dom va lite snälla och ge oss avdrag på faktura.. det tyckte jag ju va bra iofs.. men då sa han att han skulle dra bort 50 kr!!!! 50 kr är ju ingenting!!! men men jag hoppas bara det kommer att funka snart!

kollade till honom nyss.. och han ligger och sover så skönt..=)

Mamma och Theo innan kalaset.. han är sååå söt i sina fina kläder=)

Sover i Leia´s vagn på kalaset=)

Söta trollungen äter glass=)

Alla på en gång.. Kusinerna Ida,Kevin och Liam skulle allihop på en gång
hålla i Theo=)

Faster Emelie la fram en sån rolig matta att leka med=)

Trollungen äter godis=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad har hon(trollungen) för utvecklingsstörning? Är intresserad av ämnet.

2008-10-19 @ 02:39:17
Postat av: Jennie

Ursäkta?! vadå utvecklingsstörning?? Det är absolut inget sånt med henne! vad får dej att tro det?? vem är du som skriver som inte vågar skriva vem du är?? Hon är världens finaste och underbaraste lilla tjej!!!

2008-10-19 @ 22:20:36
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

ojojojojojojoj... Hoppas att ja ALDRIG får reda på vem du är!!!!!!!!!!!!!!!För din egen hälsas skull. Du anar inte vad du precis gett dej in på... Ditt fega anonyma AS!!!



// Trollungens mamma

2008-10-19 @ 23:13:34
Postat av: Emelie

Jag skulle lätt sitta 10-15år för dej!!!

2008-10-19 @ 23:17:22
Postat av: Emelie

Jag skulle lätt sitta 10-15år för dej!!!

2008-10-19 @ 23:17:50
Postat av: Bella

Skärpning!!!

2008-10-20 @ 15:21:08
Postat av: mormor

dessa barn är världens finaste, hur kan man säga något annat

2008-10-20 @ 16:08:58
Postat av: Anonym

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Har aldrig sagt att något är fel. Har själv en utvecklingsstörd son, det var mest därför jag undrade. Klumpig formulering kanske. Alla barn är vackra skapelser. All kärlek.

2008-10-20 @ 16:34:11
Postat av: Emelie

Bella- lägg dig inte i!!!!

Anonym- taskigt för dej då.. men va fan fick dej att tro att min dotter är det?? Oftast inget man ser på en människa heller.. Min dotter är fullt frisk!! Jävla idiot...

2008-10-20 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0