Lite av varje..

Igår va jag och Theo med mamma på mobilia.. hitta inte så jättemycket.. köpte 2 handdukar,2 hakklappar och en dreggelhakklapp..=) jättesöt.. efter det tog vi en sväng till ikano.. blev inte så mkt där heller.. köpte ett par vinter skor/tofflor till Theo... och han fick ett par byxor utav mormor.. Tack så  mycket!

Har provat igen att ge honom burk mat, men han tycker verkligen inte om det.. han får kvällningar utav det.=(.. och bara skriker.. stackarn=(...

Nu har det blivit bestämmt, Thomas operaras den 16 oktober kl. 07.15..=( tråkigt... Sen blir han väl sjukskriven ett tag.. Men bara foten blir bra är ju det viktigaste..

Äntligen har vi fått i parabolen! har haft jätteproblem med att få in den på rätt satelit.. men nu så är det klart... nu kan vi se hockeymatcherna=)

Nu är det inte så långt till min födelsedag=) hihihi...

När jag lägger Theo på magen så drar han sig lite bakåt=) lillfisen då! stor han börjar bli!
Och när Thomas kommer hem om dagarna typ på lunch så blir Theo sååå glad.. skiner upp som en sol! Saknar nog sin pappa när han jobbar så mycket..
Kan inte förtså att man kan älska nån så mycket som jag älskar denna lilla kille! mitt allt!

I sin nya dreglis=)

Sliter ner fjärilarna i babygymmet=)

Älskling i pappas knä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0