Min lilla sjukling!

Min lilla Theo har fått feber... innan jag åkte o jobba idag så va han lite grinig.. och nu när jag kom hem så hade thomas tagit tempen och då hade han 38 grader... inte lustigt att han va grinig!=(... så jag tog honom när jag kom hem och han somna som en stock på mig=)... lillfisen! Älskar honom nått enormt.. man känner sig så maktlös när man inte kan göra nått!

Hmm igår fyllde jag ju år då... fick massor och fint....=) Tack alla så jättemycket! Fick en ny  kaffebryggare för alla klagar på att kaffet aldrig blir varmt.. men nu så är det glöhett! =).. o jag som inte dricker kaffe hihi! men det var en jättebra pressent... sen fick jag pengar så jag kan köpa mig ett par skor.. det är verkligen behövligt.. så det ska jag göra imorrn...! såå fick jag lotter.. vann 30:-=)... hämtade ut nya idag och så vann jag 20:-.. då det var ju bra! och massor av fina blommor fick jag med! en jättebra födelsedag... jag bjöd på tacorullar med sallad och sen prinssestårta som jag gjort själv! duktig!!

Nu är Rille o Hans nya brutta Marie här.. det är kul=) Dom har varit här och kollat på hockeyn! och tyvärr förlorade dom ju igen då=(...

Imorrn ska jag jobba en snabb sväng.. 16.30-19.30.. så det blir inte så länge!

Lite folk från min födelsedag=)
Denny, Timmy, Thomas o Pappa!

Världens sötaste prinsessa!

Sötnos!

Min Älskade lilla kille!

Kommentarer
Postat av: My

Hej!



Ville bara säga hej och säga att HUR söt kan en unge vara egentligen? Guud vad gullig han är eran prins ;)

Kul med din blogg, råkade hamna på den av misstag via en annan blogg. Kul iallafall att se att allt går bra! Lycka till med allt. Kramar My

2008-10-28 @ 00:59:15
Postat av: rille

tja jaja men asså fina bilder :) kram

2008-10-28 @ 01:41:20
Postat av: Carro

Två små söta ungar, undra när man ska få träffa dem ??? puss & kram på er

2008-10-28 @ 17:20:14
Postat av: Jennie

Hej my! det var inte igår! Åhh Tack så mycket! han är verkligen helt underbar=) Va roligt att du kom in och kikade lite.. Ha det jättebra! kram jennie

2008-10-28 @ 22:45:00
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Carro vi kan nog se till att du kan få träffa dom snart=)

2008-10-28 @ 22:46:24
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0