Sängliggande...

har kunnat gjort så mycket idag... thomas har varit sängliggande hela dagen... han får jätteont när han ställer sig upp=(

Theo o jag va o handla dom nya tabletterna som thomas ska ha och å köpte vi köttsoppa... för han får lättare i sig vätska än vanlig mat... va tråkigt det är att inte göra nått...
jag ville inte ställa mig o laga mat till bara mig så jag gick hem till mamma o pappa o fick mat... det var gott! tack så mycket..! Theo åt också mat där... först fick han spagetti o köttfärssås och sen lite äppelmos=).. sen när vi fika fick han smaka lite cheesecake.. det tyckte han va jättegott!

Theo är jätteduktig nu när man sätter honom.. han sitter ganska länge faktiskt.. men efter ett tag ramlar han åt sidan.. hihi... jätteduktig!


Här sitter han själv i sängen!!=)

Så här har dagen sett ut för Thomas.. o Theo somnade brevid pappa!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lider me Thomas, hoppas de blir bättre snart.

Krya på dig!



Va duktig lill killen är:)

2008-10-22 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0