Trött!

Fyy va trött jag är... har jobbat idag... börja 07.00 och sluta 15.00... jag brukar inte va så trött men Theo ville inte sova på natten.. han somna nog inte förrän 01.30... Men Thomas hade hand om Theo så att jag skulle kunna sova.. men dom va ju i sovrummet så det är ju inte så lätt att koppla bort dom =)... Men jag fick ju några timmars sömn iallafall...
Nu ikväll är Theo lika trälig.. vill inte sova.. Thomas gick precis in med han i sovrummet och klockan är liksom 23.15... hoppas han somnar snart så jag med kan göra det snart... ska ju upp o jobba imorrn kl 08.00... fast det är ju bara en kort dag imorrn... slutar 12...
Idag på jobbet fick vi taco buffé... mums jättegott!... ska handla lite imorrn med till på söndag...

Theo fick en jättefin dress idag av mormor... tack så jättemycket... den va jättefin!
Vi köpte grejjer så vi kan få upp grinden till baksidan idag me.. så vi får väl sätta upp den imorrn...


Världens sötaste och underbaraste fötter! skulle kunna äta upp dom=)

Så här ligger Ozzy och sover om nätterna=) sötnos=)

Pappa och Theo äter glass... dirket ur förpackningen=)

Leker med pappas roliga snöre på tröjan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0