Yess!

Pratade med granne idag, hon hade en vännina som har en barnvagn som aldrig är använd som hon ska sälja! Så hon ringde sin vän så hon kom o visade vagnen för oss! jättefin, föll mig verkligen i smaken.. åhh vad glad jag blir=) så vi ska tänka på det tills imorrn om vi ska ha den eller inte, men det tror jag nog hihihi.. och det bästa av allt är att den går in i bilen hahahah.. vi va ju tvugna att prova, och det gick! det trodde jag faktiskt inte! men vilken tur jag har=) Hon skulle bara ha 1000:- för den och den va helt ny!! Jättefin brun baby travel=)

Annars idag har vi varit på BVC med Theo.. han väger nu 7.550g och är 65,5 cm lång! stor pojke vi har.. han fick 5 månaders spruta idag me.. usch o fyy... men det gick jättebra.. han blev inte så jätteledsen, som han blev när han fick första sprutan.. så nästa besök blir när han har blivit 6 månader och då är det läkarbesök!
Guuu så stor han har blivit min kille.. redan 5 månader.. vart tar alla dagar vägen, går ju så himla fort.. och man märker framsteg med Theo varje dag tycker jag..

Nu ska jag ner o kika på vagnen igen.. så fiiin! fick ha den här hemma över natten tills vi bestämt oss.. grannen hade ingen plats för den..=)


Älskar att hoppa i hoppgungan=)

Gladdgris..=)

Såå underbar.. i sina nya hängslebyxor som pappa har köpt=)

Världens finaste kille=) tjockis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0