ÅHHH!

Fyy faan rent ut sagt! Dom som ska ta våran gamla lägenhet, skickade ett sms förrut och sa att dom inte tänker flytta in förrän den 1 okt!!  om dom bara hade sagt till mig att dom inte kunde flytta in tidigare så hade jag ju lagt ut den på blocket, så att nån annan kunde ta den.. nää men istället ringer dom o tjatar på mej och säger att dom ska ta lägenheten.. och jag fixar så dom får den, samma dag är dom och skriver kontrakt.. OCH DÅ.. helt plötsligt kan dom inte flytta in tidigare!!! idioter!! det får man för att man är snäll och fixar! Falska människor är det värsta jag vet!! så nu står vi här och har dubbelhyra... trodde ju att vi skulle få in dom pengarna eftersom dom tjata så mycket om att dom ville flytta in!! men icke!! fyy faan alltså!

Men men nått positivt iallafall är att allt är färdig målat! Denny kom hit imorse och målade vardagsrummet! tack så jättemycket för hjälpen! även mamma kom och hjälpte till! TACK! är jättetacksamma för all hjälp vi får... det är ju inte så lätt att hinna med så mycket.. thomas jobbar ju 10-20 varje dag.. och jag har ju lilla älsklingsprinsen att ta hand om=)

Theo o jag gick ut med Ozzy en sväng, hamnade hemma hos mamma o pappa!=)... Theo hoppade i hoppgungan... han börjar få in snitsen på hur man gör! gullunge=)

Imorrn ska vi åka till tornby med cissi.. se om vi hittar nått kul=)

I vagnen innan vi går ut=)

Hopp hopp! pussunge=)

hihi...

Trött innan kvällsmaten.. somna 19.30=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såå söt.. jasså tornby trodde du skulle skaka galler på mobilia imorgon.. haha.. Karlssons hus öppnar ju imorgon :)

Kram på er!!

2008-09-18 @ 23:10:55
Postat av: Jennie

Jaa det blev tornby... rokade inte med allt folk.. annars hade det nog blivit karlssons=)

2008-09-19 @ 19:10:09
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0