BVC

Idag var vi på BVC vid 10.30... Va stor min pojke har blivit.. vägde hela 6980g och va 64,5 cm lång! stora prinsen=)
Han har gått upp 1040g på en månad.. hihi!
Idag har Theo fått gröt.. han tyckte det va super gott=)

Sen åkte vi en sväng till mitt jobb... gjorde om beställning på smörgåstårtan.. så nu blir det nog bra!
Sen åkte vi till K-rauta eftersom igår när vi skulle sätta upp tapeterna så va det fläckar på dom.. så jag ringde igår till dom så dom skulle beställa nya som jag skulle hämta idag..men väl där så va dom tapeterna xå fläckiga och så hade dom blivit skadade i frakten... så då sa dom att som skulle beställa nya tills imorrn.. men det gick jag inte med på, så jag krävde att få pengarna tillbaka och det fick jag!! 
Men alla tapet våder va inte fläckiga så jag har endå ett tapetserad sovrum hihi=)

Sen här hemma kom johanna hit en sväng.. tog en fika o snacka lite skit! och så hade mina grejjer jag beställt till sovrummet kommit.. så jag gick o hämta det så nu är det så fint så! men inte riktigt klart tyvärr=( det ska komma några kuddar om nån månad.. och då blir allt hur fint som helst=)

Ikväll ska jag, johanna o emelie på bio och se Mamma Mia! det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åhh lilla plutten, e såå glad för att få vara hans faster, att få vara delaktig i eran lilla familj.. Pussa charmtrollet massooooor!!!

Btw tack för ikväll! :)

Kramisar

2008-09-11 @ 00:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0