Min lilla pojke..

Min plutt har blivit sjuk.. fått feber..=(.. han är jättehängig och grinig... funkar inte att sova i sängen.. utan det funkar bara att sova på mammas arm.. så det blir väl så jag får sova hela natten=(.. men vad gör man inte för sin älskling..

imorrn ska jag ju lämna in nyckeln till den gamla lägenheten... mamma skulle komma och ta hand om theo när jag åker.. om han fortfarande har feber... usch va synd jag tycker om honom=(

Ska träffa Hanna imorrn me.. kommer att bli kul, det va jättelängesen=)... hoppas bara att det går, om inte Theo får mer feber.. men det får vi hoppas=)

Jag tror faktiskt att Theo börjar få tänder.. för han dreglar som bara den.. och gnuggar sig i munnen hela tiden och gnäller när han har handen i munnen.. det kanske är därför han har feber.. det är ju  så svårt att veta vad det är.. men det är väl bara att vänta o se..
Stackars min lilla prins...

Sitter hos pappa.. mysigt..

Jättetrött och dregglig=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackars lillprinsen, hoppas han blir bättre snart!

2008-09-30 @ 23:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0