Onsdag!

Mitten av jobbar veckan.. nu har thomas bara två dagar kvar att jobba den här veckan... skönt!! sen är det ju lördag och inflyttningspartaj!! kommer nog att bli jättekul! ska jobba på förmiddagen 8-12.. det är ju inte så länge men det räcker för den dagen eftersom vi har lite att göra innan kvällen.. ska ju lämna Theo med :(... åhh vad jag kommer att sakna honom.. men han kommer ju att ha det jättebra hos mormor och morfar!

Idag har dom varit här och bytt bänkskivorna i köket! blev verkligen jättebra med dom nya! hel nöjd! och på fredag kommer dom och fixar badrumsfönstret!..
idag har theo o jag även varit ute o åkt lite.. va på plantagen och inhandlade lite nya växter.. men usch vad det blev dyrt.. men men! Sen har vi vart hos mormor och morfar.. fått lite mat.. och theo fick glass.. vilket han verkligen älskar!

Thomas beställde en tv i söndags och vi fick den igår.. så nu sitter den uppe på väggen! är lite ovant att titta upp på väggen för att se på tv.. men man vänjer sig nog snart..=) men bra blev det iallafall!

Nee nu ska jag umgås lite med min älskade sambo!

Theo äter upp pappas glass! Vill gärna hålla pinnen själv, men då blir det ju glass överallt=)

Min älskade underbara lille prins=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Cissis lilla glassmonster, o världens underbaraste kille;)

2008-09-24 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0