Snart.....

Nu har alla fondväggar blivit klara!
tack snälla Kinna o mamma för hjälpen!!=).... nu har vi bara all målning kvar!... har målat hallen och trappen nu... så vi börjar komma nån vart nu iallafall... sen är det bara vardagsrummet kvar! åhh så skönt att allt snart är klart..
Akelius ska komma hit på måndag morgon för att titta på det vi målat i trappen.. för jag ringde till dom, för det vart inte bra i trappen, för det har blivit massor med luft bubblor.. så nu ska dom komma o titta över det!... men en bra sak va iallafall att vi får nya bänkskivor till köket=).. hihi.. vad fint det kommer att bli...

Idag blev det ingen öppna förskolan för mig, jag sa ju att jag skulle gå men så kunde cissi hjälpa mig att måla idag.. så då blev det det istället.. och det känns bättre at allt blir klart först... men nästa vecka ska jag gå iallafall!! Men sofia hade ju inte heller vart där så det va ju tur att jag inte gick dit ändå.. jag vill ju inte gå dit själv!
Rille har varit här typ hela veckan och hjälpt oss att måla! jättesnällt! vi är tacksamma för all hjälp vi får!

Väggen i köket=)

Tegelväggen i vardagsrummet=)

Väggen i sovrummet=)

Theo´s fina fisk som han har fått av sin farmor, som hon har gjort till honom=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0