50 års fest!

Jaa party blev det nu ikväll.. firade Jemmas 50 årsdag!=)... Annars idag har det varit fullt upp.. theo vaknade tio i sju.. åhh ville verkligen inte gå upp.. men lillprinsen ville annat=).. så det var bara att gå upp och ge theo lite gröt... sen fick jag med hela min lilla familj ut på promenad=)... mysigt.... sen tog vi en sväng och shoppade lite... blev ett par nya skor till mig och två till theo=)... hihi kuuul!  när vi kom hem va det bara att göra oss iordning och sen ge oss iväg... först till mitt jobb och hämta is... sen vidare till till partyt... åt god mat som jag gjort hihi... det blev planka med potatissallad=)...

orkar inte skriva mer nu.. har besök av monika grannen.. vi har spelat lite kort...

näää blir mer imorrn..
kommer lite bilder från partyt=)

hihi en fin tröja...


hahaha!


Sötatste prinsessan!


Present öppning... Kinna fick också paket idag=)


Mina älsklingar=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0