Datanörd...=)

ja då sitter man här framför datorn igen=) haha man kan ju inte tro att jag gör annat, men det ska ni veta att jag gör.. passar på att sätta mig här medans theo sover... när han är vaken får man ju inte mycket tid till att sitta här...
han förskylning verkar inte ge med sig=( usch så jobbigt det är... det är så synd om honom på nätterna... man hör hur jobbigt det är för honom... hostar och snorar.. vaknade väl runt fyra imorse och va jättetäpp... tog nässugen som som hatar, men det gjorde näsan bättre... gav honom lite näsdroppar me.. så han somnade om till åtta.... så då var det frukost tajm med pappa... jag tog mej en skön morgon promenad.. duktig=)
Sen när theo vaknar ska han få lite mat och så blir det att kolla tempen... hade tänkt att åka och handla lite.. hoppas han inte har mycket feber bara för då går det ju inte...
Vid tre nu på eftermiddagen kommer Leia... vi ska vara barnvakt åt henne idag=) kuuuul!

Nää nu är det väl bäst att göra lite nytta!  hej så länge för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0