fint väder idag me, men lite kallare!

usch jag är ju mitt i mitt bantande och va gör jag inte nu.. joo vräker i mig vikningschips liksom! fyy faan va dålig jag är alltså!! bläää!

Annars iag har vi inte gjort många knop här hemma... eller thomas har tvättat och plockat iordning... vi hade jättevarmt och skönt på baksidan idag... så vi tog ut en filt och några stolar och sattes oss där och lä va det me... guuu så skönt... älskar at ha en uteplats och den kommer att bli ännu bättre när vi flyttar=) jippi! nu känns det som jag aldrig skulle klara mig utan uteplats! bara kunna gå ut på baksidan och sätta sig på gräsmattan=) härligt! inte alls samma med balkong..
vi fikade nu på kvällen med monika(grannen)... och theo fick kladdkaka... hihi va gott!

Ska fortsätta se på Guldkompassen som går på Canal+first.. BYE BYE

(Det trådlösa bredbandet har inte fungerat under dagen det är därför jag bloggar nu=)..)


pappa och theo.... kolla viken söt keps han har!!=)


Blev lite förbannad där ett tag..


Grannbarnen Linda,Liana och jesper med ryggen imot kameran..


Min lillaplutt äter sockerkaka..


Hahahahahahahahhahahaha!!!=)
(kolla thomas)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0