Foto!

Ja va ju och tog kort idag som ni kanske har sett nedanför ;) va gganska kul faktiskt... blev först sminkade.. hihi.. sen började vi ta kort på mig och theo tillsammans..=) myys! theo va jätteglad och pigg innan vi skulle börja ta kort men sen när vi väl satte igång så visade han inte en min hahah... den fotografen kunde inte charma honom.. hehe... men hon som sminkade oss tyckte theo jättemycket om.. skrattade hela tiden när hon visade sig=).. va kul att bli lite ompysslad idag faktiskt... fast det där modellandet är ju inget för mig.. tycker att det var lite obekävmt att stå där och posera.. fast det var ju bra att fotografen sa hur man skulle göra och så.. men det kändes ändå konstigt!
Vi fick ju med dom bilderna vi valt på en skiva.. trodde kanske att vi skulle få dom ut printade men icke... och det tråkigaste va ju att när jag kommer hem så har det blivit fel(ovanligt va?)... dom hade tagit fel på en bild! jag skulle va med på ett ensamt kort.. men det blev en bild på theo istället... gör väl inget men jag hade gärna velat ha den bilden på mig.. så jag ringde till dom och sa vad som hänt och dom bad så hemsk mycket om ursäkt och skulle maila mej den bilden jag skulle ha... men det var ju också fel såklart.. så jag fick ringa igen och hon skulle maila den igen.. men den som kom nu va ju med fel... hahahaha.. så nu har jag mailat dom så vi får se vadsom händer!

Konstigt att allt händer mig va?? hehe! har mest otur i världen tror jag=)

Här kommer bilderna jag fick som jag egentligen inte ville ha! hahaha!





Usch alltså!

Kommentarer
Postat av: annica

nee inte usch!! jättefint!!!



lycka till med att få rätt bild nu då :)



kram

2009-04-16 @ 22:51:37
URL: http://nickantickan.blogg.se/
Postat av: Sofia

nää dom va ju fina me ju...

2009-04-17 @ 09:40:36
URL: http://metrobloggen.se/lovechild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0