HIHIHIHIIHIH!

Jaa damen från konsumentverket ringde här förrut.. Det enda hon sa typ var:" Du ska gå in på babyprofssen med gåstolen, så får du lämna tillbaka den och få pengarna tillbaka"!! Hahaha va bra!!
Så det ska jag göra imorrn=)... hihi... men va puckade personalen på babyprofssen måste känna sig alltså! men men det är ju inte min huvudvärk!!=)

Annars idag blev det en snabbasväng på stan...fixade ny bankdosa för min hade pajjat..! sen en sväng ut till skäggetorp..
Mattorna vi har beställt kom igår me=) hihi kuuul... nu vill jag bara flytta på en gång!!

Ska snart gå hem till mamma o pappa...jag ska me timmy och köpa en tv i norrköping... så mamma ska vara barnvakt sålänge!

hej då
!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va va de jag sa!!! hahaha

2009-04-02 @ 07:33:43
Postat av: Emelie

Så bra, kan ni ju köpa nåt annat fint till lille prinsen. För nån gåstol behöver han ju snart inte.. han har ju strandstolarna ;)

2009-04-02 @ 13:21:18
Postat av: Jennie

Jaaa det var jättebra!

Nee vi sa det me att vi inte köper nån ny stol.. han går nog snart.. förhoppningsvis;)

2009-04-02 @ 13:41:49
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

De gör ni rätt i, roligare att lägga pengar på nåt som han kommer använda lite längre... Synd bara att julklappen höll så kort tid :(

2009-04-02 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0