hos farmor idag...

Gick upp ganska tidigt imorse.. eller tidigt och tidigt.. klockan ringde halv 8... theo sov fortfarande.. så jag gjorde mig klar och väckte honom vid 10 över 8.. hehe det var knappt så han vill gå upp... men vi skulle ju iväg och hämta mormor och sen hem till farmor och fixa iordning med maten tills imorrn när det är 50 årskalas! så jag släppte av mamma och theo och åkte till jobbet för att skiva upp köttet.. gick jättebra och smidigt.. köpte med mig varsit wienerbröd tll oss.. så det blev en fika när jag kom tillbaka.. och såklart fick theo ett me=).. men han åt ju inte ett helt såklart... lekte mest med det..  han hade varit jättegnällig medans jag va borta.. och va även det när jag kom... vet inte riktigt va det är me honom.. han har varit ganska gnällig som senaste dagarna... kanske tänder?? hoppas:) nån gång ska dom väl komma.. fick iallafall theo att sova en timma ungefär.. och det är det han har sovit idag.... är inte van att han är vaken så mycket... men det är kuuul! så när thomas kom hem vid 4 så blev han jätteglad som vanligt.. vi satte på grillen och grillade.. jättegott! theo åt nästan upp en hel korv... fast han hade ätit en timma tidigare=).. efter maten gick vi ut och satte oss på baksidan.. det är ju sol där en liten stund, men när vi kom ut va solen nästan borta... satte theo på en filt.. men där vill han ju inte sitta.. han kröp runt överallt.. och gräset va jätteroligt.. slet upp allt han kunde nästan.. ;).. theo och jag gick till våran lilla lekplats utan för och åkte rutschkana.. såå kuuul.. han skrattar hela tiden..=)

Så nu på kvällen har vi bara suttit och tittat på tv.. skönt det me... theo har börjat dricka välling nu!! jätteskönt... fast han dricker bara sempers kvällsvällning med ris och vete... hatar majs och havre vällingen!!.. han är rolig han=)

så nu blir det godnatt!


mumsar=)


Gott gott!


Leka liten naken efter badet=)


Världens finaste=)


Nakenfisen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0