Hos faster,farbror och kusin=)

Har varit hos emelie och denny hela eftermiddagen/kvällen... vi skulle bara dit på kaffe men blev även kvar på grillning=) Alltid lika trevligt att träffa dom..=) Även kusin Ida var där.. dom va barnvakt åt henne i helgen=)

Annars har jag ju jobbat idag... hade verkligen inte mycket att göra.. skulle ju va i charken, men va visst i delin stora delar av dagen.. hihi... jag och hanna hittade på en ny tallrik... fräsch sommar tallrik döptes den till... innehåller... kycklingfilé eller rostbiff med keso,isbergsallad,ruccola,groddar,solrosskott,gurka,tomat,honungsmelon,paprika och minibaguette.. låter gotta va? =)... hoppas den går bra.. en nyttig och god sommartallrik=) åk till hemköp i ryd och testa vet jag.. hehe;)...

Nää nu ska jag va lite social med min lilla sambo... våran lilla plutt sover för längesen=)

Hej!

Kommentarer
Postat av: "moster"

Hoppas den kan finnas kvar lite senare på kvällen, så kan man ju få en fin "nattallrik", kul å prova något nytt!

Kramizar på er Carro

2009-04-05 @ 12:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0