Lekt och lekt!

Nu har vi varit ute i sandlådan igen!! det är ju sånt underbart väder ute så det är bäst att passa på... ozzy har typ varit ute hela dagen... nu är det flera olika barn som kommer och vill gå ut me honom... så när han precis har kommit in kommer nästa... och så har han ju varit med oss ute i lekparken... och såklart rulla han sig i sandlådan!! så nu precis har båda ozzy och theo badat!!

Hoppas det blir lika skönt väder imorrn...

Har ju börjat mitt nya liv igen hahaha.. så imorse va jag ute på långpromenad i det sköna vädret med theo och ozzy... thomas han låg kvar och sov.. han ville inte gå ut och gå kl. 8 på morgonen hahaha..
Så nu har jag bestämt att jag ska gå ner 10 kg till 1 juni... hoppas jag klara det!! det blir nog jobbet men jag ska fan i mej klara det!!

theo leker just nu med sin bil som man kan sitta på... och han är ju överallt.. han kan ju inte riktigt krypa men han ålar sig fram och fort går det! Han hoppar nog över det här med krypandet och går istället! han är så duktig på att gå ju!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du kommer klara de!!!!

2009-04-06 @ 21:40:47
Postat av: Wirre

Klart du klarar det, jag ska hålla järnkoll på dig sen när du börjar jobba haha!!

2009-04-06 @ 22:23:55
Postat av: Jennie

tack för erat stöd=) behöver det verkligen, vill ju såå himla mycket att det ska gå vägen!

2009-04-07 @ 19:06:35
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0