Nu börjar det närma sig=(

Fyy börjar få lite ångest nu... börjar ju liksom jobba om en vecka!!! just nu känner jag att jag inte vill på nått sätt... hur ska jag klara av det... fast jag har fått superbra tider så känns det jättejobbigt och tråkigt.... men det kanske blir bättre när jag väl satt igång med jobbandet.. får hoppas på det... det är ju BARA 7 veckor.. bara liksom...=( sen blir jag ju hemma igen tills theo börjar på dagis... hallå dagis kan ni tänka er vad stor min pojke är!! =)..

Annars idag har varit fullspäckad som dom senaste dagarna tycker jag ;)... hihi... vaknade tidigt som vanligt... eller theo gör det... så idag gick vi upp halv8... Jag gick en morgonpromenad innan frukost... gick själv idag och det är faktiskt ganska så skönt... bara gå och gå ilite högre tempo... hehe nu har jag 8 kg kvar till mitt mål!! men tre kilo till mitt delmål... hihi..
vi åkte och hämtade denny och emelie på förmiddagen... körde hem dom och sen hem till kinna och jemma... dom skulle hjälpa dom att äta upp allt som blev över sen igår ;)...vi åkte ut mot ekängen för att kolla hur det ligger till... dom har börjat lägga plattor utanför nu=)... såg att det var några som flyttat in i husen bakom oss.. men i det huset sattdet liksom plast kvar på fönstren och huset va inte målat... hoppas verkligen att allt sånt är klart tills vi flyttar om en månad... ska ringa och höra imorrn tänkte jag... ´kommer inte det va klart kommer jag att bli galen... vill ju att allt ska va klart när vi ställer in våra grejjer... vill ju inte ha massa folk springades där sen ju...
Efter den trippen ut till vårat blivande boende så åkte vi hem och bytte lite kläder och åkte vidare hem till min farmor och farfar... pappa fyller år idag och farfar fyllde igår!! STORT GRATTIS TILL ER!!.... vi fick mat och fika=)...
när vi kom hem sen va vi jätterastlösa... bara klättrade på väggarna nästan.. hehe... nää inte så illa kanske... men cissi kom, thomas skulle byta däcken på hennes bil... även rille kom förbi...
så kvällen har bestått av kubb med grannarna och grannbarnen... haha ganska så roligt faktiskt...


Haha fulaste mössan.. hihi men sötaste killen..=)
Hittade inte kepsen just då..


Sötis=)


Byter däcken..


Rille tar en paus..


Cissi och ozzy..=)


Ååå min lilla älskling igen=)





Kommentarer
Postat av: rille

haha vilket fint kort :) men men vi höres hade gött så länge....

2009-04-27 @ 00:07:58
Postat av: emelie

Oj!! Va fort tiden går, e de bara en vecka kvar :( Men du e snart hemma igen ;) 7 veckor går fort..

2009-04-28 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0