Sjuk..!

min lilla plutt är sjuk=(.. han har feber och är jätteförskyld... det var en pärs att få honom att somna.. bara gnällde hela tiden..=( så jag tog av honom pyjamasbyxorna, han va ju så varm.. gav honom lite panodil och lite vatten.. så somnade han... fast man hör att han ligger och gnäller lite i sömnen... stackars lilla plutt=(... vi som har haft en sån mysig dag i solen.. hade ju hoppats på fint väder imorrn me så vi kunde vara ute hela dagen.. men det går ju inte om theo är sjuk=(..
Kan ju hoppas på att febern går över iallafall.. och att febern kanske beror på att han kommer att få en tand, men man ska väl inte hoppas på förmycket..

Nu ska jag väl hoppa i sängen hos min sjukling...

Ses imorrn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0