Spårlöst

Guu va jag gråter till spårlöst alltså... så himla ledsamt=(... jättekul för dom som är med och hittar sina biologiska föräldrar... det är verkligen ett bra program=)

Annars idag har vi inte gjort så mycket... va hos min morbror och lämnade skivorna med bilderna på från fotografen.. ska få dom framkallade=).. cissi va också me... stannade till den lilla godis butiken på vägen.. så det blev 2 kg godis med hem.. hihi! Vi va så hungriga så vi stannade till på max och köpte oss varsitt mål.. och såklart fick theo en liten milkshake.. hihi den tog slut ganska fort=)
Jag hade jätteont i huvudet på eftermiddagen, så det var bara att ta en tablett och gå och lägga sig.. och det bästa va ju att theo va trött me så han somnade me.. och jag vaknade och huvudvärken va borta=) skönt... sen kom grannen monika in på en fika.. och även två grannbarn ville komma in och leka med theo och ozzy... båda har  varit jättetrötta under kvällen...

Imorrn slutar thomas tidigt, men efter jobbet ska han ner till verkstaden och byta till sommardäck på min bil=).. Annars får vi se vad som händer under morgondagen...
Just nu är det Ballar av stål på tv:n.. haha skitbra!!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va kul... hur stora bilder kan man få hos honom? O du Jennie.. -10kg till juni?? Kom igen nu.. inge godis eller max!! ;)

2009-04-21 @ 08:29:30
Postat av: Jennie

jaa jag vet inte riktigt.. största va nog A3...

Joo jag vet kommer aldrig att lyckas med -10kg.. men jag hoppas! och det blir inget mer godis eller max=).. det är bra att du är på mej..;)

2009-04-21 @ 10:24:01
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Har du tagit bort mitt inlägg?

2009-04-21 @ 15:27:43
Postat av: Emelie

Haha..såg inte våra kommentarer först.. :) Ja nån måste ju peppa dej lite ;)

Va tar han för en A3 bild då?

2009-04-21 @ 15:29:11
Postat av: Jennie

hehe jaa det är bra!

Jag vet inte vad han tar för det faktiskt..

2009-04-21 @ 16:10:14
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0