Sura kärringar....hmmm..

Nyss hemkommern från att ha varit och lämnat gå stolen..=)... usch så sura dom är i den affären alltså! kom dit och jag sa här är gåstolen hon bara: mmm... sen sa hon typ inget mer... bara såg sur och grinig ut... efter allt va klart sa hon tack! va då tack liksom... jag sa ingenting tillbaka... vad har jag att tacka för... för att jag fick åka flera gånger till dom, att jag fick sitta och knöla i telefon? såå nee inget tack till dom!
Jag garanterar att det var absolut SISTA gången jag handlar nått i den butiken... Har hört från flera att dom tycker att dom är jättegriniga och att det är dåligt i den här butiken.. så om det blir att handla på babyprofssen så blir det i norrköping.... där är det många som rekomenderar! trevlig personal!

Nu ska jag ta o städa lite, vet bara inte vart jag ska börja nånstans=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0