Dagis dag 2..

Då var andra dagen avklarad... och den har gått superbra!=).. vi kom dit vid 9 och då va alla barnen ute och lekte.. så marcus tog med theo ut till dom andra barnen.. och jag och thomas fick va kvar inne... och det gick hur bra som helst.. dom hade fruktstund ute i gräset med.. men efter 1 timma kommer marcus in och sa att theo struttat på näsan och ville att vi skulle komma ut.. så jag gick till honom och han fick nappen och lite mys av mej.. sen va allt bra igen=).. men nu följde jag och thomas me ut.. men han bryr sig inte så mycket om oss utan springer efter alla andra barn, speciellt dom stora barnen..=).. så imorrn ska vi göra likadant igen.. att han följer med marcus ut... och imorrn ´ska mamma med och "visa" upp sig=)... för hon ska ju hämta Theo på dagis några gånger sen när jag börjat jobba.. så det är ju bra att hon följer med så dom vet vem hon är... imorrn är tiden 9-12.30.. så han ska äta lunch där=)..

Imorse vaknade theo vid 05.45 och ville inte somna om... jag försökte men han vill inte.. så vi gick upp vid halv 8 och gjorde oss iordning... jag trodde han skulle vara mycket tröttare när vi kom till dagis men han ville ju bara leka... men nu när vi kom hem så slocknade han på 2 minuter tror jag... jättetrött=)
Dom hade ringt från jobbet med när jag kom hem... dom undrade om jag ville följa med till Göteborg på ridderheims mässa den 3 september! och det vill jag ju såklart=) jättekul!! jag blev jätteglad när dom fråga för jag tycker sånt är kul.. att lära sig nytt och så!=)

Sen fredag den 4 september är det studiedag på dagis.. både jag och thomas jobbar ju men thomas ska va hemma med Theo=) jag vill jobba hehe(känns så just nu iallafall) hihi!

Snart kommer cissi.. vi ska äta lite sallad=).. hon har jobbat nu fram till 12 och är ledig fram till 16, och så börjar hon då igen.. så vi ska planera lite vad vi ska handla imorrn  till kräftskivan på fredag=)


Så här trött blir man av dagis=) ser ni bulan och skrubbsåren han fick när han ramla=(

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla gubben det kommer säkert flera skrubbsår. vad kul att dagis går bra att han trivs och ni med. kram

2009-08-19 @ 12:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0