Fort det går!

Jag säger det igen.. så himla fort dagarna går!! vet ju inte vart dom tar vägen... nu är det ju bara två veckor kvar tills theo börjar dagos=( usch!  Idag tycker jag inte att vi har gjort speciellt mycket.. va på ikea och på maxi en sväng.. Det blev även systemet för att inhandla corona till mig tills på torsdag=) gooott! Blev sen hem till mamma och pappa.. där fick vi lite mat och efterrätt... skönt att slippa laga mat ibland;) hihi! Och nu på kvällen har monika och micke varit här... idag hade dom bara dom små minsta barnen hemma.. tyra och mattias.. Theo och mattias leker med varandra ganska mycket nu mot vad dom gjort tidigare.. Thomas har även satt upp hyllor i förrådet som han köpte på ikea.. så det är typ det han styrt med under kvällen.. hehe..
Vi har även bestämt att vi ska sälja den bruna vagen.. Vi anväder ju den inte så mycket, så vi ska köpa en mindre.. typ en racer.. men vi ska ha kvar den andra svarta vagen, men den går ju inte så bra att köra i snön med i vinter.. så hoppas att vi får den såld... ska lägga ut den på blocket nu när jag skrivit klart här;) och det är nu!!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0