inga utemöbler..

Ja idag har det varit fredag.. och theo har varit hemma från dagis idag me... han är genomförkyld och febrig..=(.. just nu innan han somnade på kvällen kändes det som att han va bättre.. peppar,peppar.. men vi får se imorrn... ska ju ner till loftahammar marknaden ju..
Annars idag har vi varit hemma oh kurerat oss.. sen när thomas kom hem så åkte vi ut till ikea.. har lämnat tillbaka våra utemöbler vi hade på baksidan.. för två av stolarna hade spruckit i sitsen=(... lite synd för jag gillade dom så mycket... men men nu får vi leta nästa år... vi känner att det inte är nån mening med att köpa några nu.. Sen va jag även inne på 3 och lämnade in min mobil som har pajjat.. eller det var min underbara son som kastade ner den för trappen!.. så den funkar inte längre.. så nu är den på service.. och även när vi va på ikano så betalade vi handpenningen på resan!!=) jippi! nu är vi på väg hihihi! eller snart iallafall!=) härligt ska ni veta..

Imorrn som sagt åker vi ner till marknaden om inte Theo är allt för sjuk, men det får vi hoppas att han inte är... när vi kommit hem därifrån så ska thomas ut och äta med sina syskon och mamma o pappa.. så vad ska jag och theo hitta på då..hmm vi kan u han en myskväll ju... det blir toppen=)

Dax att gå och lägga sig fast klockan inte är så mycket.. men vi ska åka vid halv 8 imorrn så man vill ju va ganska pigg ändå..!
natti natti!

Kommentarer
Postat av: annica

åh!! ha så mysigt i morgon!

vill du köpa med lite mariannelunds godis till mig ? :D hehe



pöss!

2009-08-28 @ 22:33:20
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: Jennie

Det fixar jag vet du!

2009-08-28 @ 22:42:44
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0